24 Nisan 2015 Cuma

WET N WILD TEKLİ FARLAR

Wet n wild farlar serimin ilk yazısıyla karşınızdayım. Bugün ve önümüzdeki 2 gün boyunca elimdeki tüm wet n wild farları sizlerle paylaşacağım. 
 



Bana kalırsa piyasadaki uygun fiyatlı farlar arasında kalite açısından başı çekiyorlar. Paletlerdeki bazı açık renkler hariç pigmentasyonları çok iyi. Far bazı kullanmadan da kalıcıkları yeterli fakat bazla da tüm gün dayanıyorlar. Gelin elimdeki 6 adet tekli farı yakından inceleyelim.


1)Brulee

 Ten rengi farlar göz makyajının temelini oluşturmakta. Fotoğrafta hiç renk vermemiş gibi görünse de zaten görevi renk vermek değil, renk eşitlemek. Göz kapağımdaki damarlı görüntüyü almak ve makyaja temiz bir zemin hazırlamak için bu renkteki farları tercih ediyorum. Hatta renkli far sürmeyecek olsam bile bunları kullanıyorum ki aydınlık bir görüntü oluştursun. Brulee de herkesin ulaşabileceği, avantajlı ve kaliteli bir alternatif.


2)Nutty

Ortasında oluşan çöküntüden de anlayabileceğiniz üzere en sevdiğim tekli far. Benim için tam bir sür-çık farı. Göz makyajıyla uğraşacak vaktim yoksa nutty+rimel kurtarıcım oluyor. 


3)Envy

Bu rengi çok seviyorum. Söyleyecek çok fazla bir şey yok sanırım tüm güzelliği ortada! Özellikle kahve-ela gözlülere çok yakışacak bir far.


4)Kitten

Açıkçası elimin pek gitmediği bir renk. Günlük hayatta mor renk far kullanmıyorum. Ama farklı makyajlar denediğimde iş gördükleri için elimin altında bulunduruyorum.


5)Lagoon

 Tek başına mavi far kullanma devri de geride kaldı. Yine de ön yargılı yaklaşmamak lazım. Belki ilerleyen günlerde mavi-mor renk farları nasıl kullanabileceğimize dair alternatif makyajlar gösterebilirim.


6)Panther

Siyah mat bir far makyaj koleksiyonları için olmazsa olmazdır. Panther de orta dereceli pigmentasyonda olmasına rağmen fiyatıyla bu yönünü gizleyiveriyor.


Wet n wild tekli farlara Gratis’lerden 6.5 TL’ye ulaşabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. tozlanma çok oluyor mu farlarda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu teklilerde olmuyor da paletlerinde bazı renkler çok tozutuyor

      Sil