1 Nisan 2015 Çarşamba

MART ALIŞVERİŞİ//2015

Nisan ayının ilk gününden merhaba!
Kozmetiğe meraklı biri olarak sürekli farklı ürünler deniyor, beğenmediklerimi elden çıkarıyor, yenilerini alıp incelemeye devam ediyorum. Buna karşılık her ayın ilk günü, bir önceki ayın alışveriş yazısını yazma kararı aldım. Bu yazıda da mart ayı boyunca yaptığım kozmetik alışverişlerimi okuyacaksınız. Yazının bitiminde de tüm ürünlerin fiyat listesini bulabilirsiniz. Keyifli okumalar.



İlk olarak yeni bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı. Ben de ne zamandır denemek istediğim Biotherm Aquasource'u Tekin Acar Cosmetics'ten satın aldım. Şansıma internet sitesinde temizleyici+tonik hediye eden bu set karşıma çıktı. Gittiğim mağazada Biotherm olmadığını görünce hayal kırıklığına uğramıştım fakat ödemeyi orda alıp ürünü de adresime gönderdiler. Böyle bir uygulama olduğunu bilmiyordum, bu bahaneyle öğrenmiş oldum harikaymış!



Her ne kadar Muji'den alışveriş yapmak kozmetiğe girmese de günlük kullandığım makyaj malzemelerimi koymak için aldığım bu akrilik çekmeceleri sizlere göstermek istedim. Ne yazık ki yalnız en küçük boyları kalmıştı yine de benim işimi gördüler. Her biri tek tek satılıyor fakat üst üste koyduğunuzda birbirlerine tutunup sabit durabiliyorlar.




Her ay mutlaka Mac'e uğrarım. Bu sefer şansıma ne zamandır bloglarda görüp içimin gittiği ruju bulabildim. Epeydir arıyordum ve ben sorduğumda da yalnız iki üç tane kalmıştı. Almamak olmazdı.Adı;Faux.


Wet n Wild rujları tanımayan yok sanırım. Uygun fiyatlı, bol renk seçenekli, çirkin ambalajlı... ^^
Fakat ben bu aya kadar tanışamamıştım kendileriyle. Just Peachy ve Rose Bud renklerini seçip, aldım. Her ne kadar seveni çok da olsa biz pek uyuşamadık. Katır kutur tebeşirimsi yapıları ve sürüş zorluklarından ötürü sınıfta kaldılar. Tekrar almayı düşünmüyorum. Yola Mac rujlarımla devam edeceğim.

Just Peachy-Rose Bud




Beni Instagram’dan takip edenler bilirler, şampuan konusunda sıkıntılar yaşamış ve değiştirmek zorunda kalmıştım. Bu yüzden Urban Care  Natural’s  Tea Tree Oil şampuanı satın aldım. Çok fazla detay vermek istemiyorum çünkü bu konu üzerine bir yazı yazacağım sınavlarım bitince.





Alışverişimin en göz doyurucu kısmı bu sanırım. Sephora mağazalarına sınırlı sayıda gelen Too Faced Chocolate Bar far paleti beni erkenden yollara düşürmüştü. Alır almaz tüm detaylarıyla fotoğrafladım, her şeyiyle bir inceleme yazısı yazacağım.



Watsons ve Gratis'e girdim mi eli boş çıkmak olmaz. Özellikle Lionesse takma kirpikler harika. Eklips’i de ilk kez deneyeceğim. Ayrıca uzun süredir arayıp bulamadığım ürünlerden biri de Rimel London Scandeleyes ten rengi göz kalemiydi, nihayet ona da kavştum! Yanına da aynı markanın çok övülen uygun fiyatlı kapatıcısı Wake me up’ı eklemeyi unutmadım.





Yine bu ay 2. kez aldığım fakat birini fotoğraflayabildiğim Gratis’te bulabileceğiniz Benri kare pamuklar... Bunlarla tanıştığımdan beri başka pamuk kullanmaz oldum. 
 Son olarak da; dudaklarım son günlerde çok kuruduğu için Blistex Lip Relief Cream’i Rossmann’da gezinirken alıverdim. Ve ilk izlenim olarak bayıldım. Gerçekten yumuşacık yaptı dudaklarımı. Instagram’da düşüncelerimi paylaşınca da pek çok olumlu tepki aldım, yalnız değilmişim!




Benim bu ayki kozmetik alışverişim bu kadardı. Eskiden çok daha fazla ürün alırdım ve kullanamadan ziyan olurlardı. Artık kendimi frenlemeye başladım ve birşeyleri çok istemeden almamaya çalışıyorum. Daha da ilerletmem lazım kendimi. Bu süreci de her ay birlikte gözlemleriz ne dersiniz? Yeni bir yazıda görüşmek üzere,hoşçakalın.





*Ürünlerin fiyatları
Biotherm Aquasource Set; 115 tl.
Muji akrilik çekmeceler(3 adet); 96 tl.
Mac Faux Lipstick; 55 tl.
Wet n wild Rose Bud; 9.90 tl
Wet n wild Just Peachy; 9.90 tl
Urban Care Şampuan; 14.90 tl
Too Faced Chocolate Bar; 129 tl
Lionesse Takma Kirpik; 8.90 tl
Eklips Takma Kirpik; 9.90 tl
Rimmel London Scandeleyes Nude göz kalemi; 14.99 tl
Rimmel London Wake me up concealer; 18.99 tl
Blistex Lip Relief Cream; 9.90 tl
Benri kare pamuk; 3.50 tl

2 yorum:

  1. Güle güle kullan, tüm ürünler birbirinden güzel! Faux rengine mutlaka bakacagim, bu aralar bende taktim Mac rujlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) mac rujlar kesinlikle fiyatını hakediyor, birçok highend markayı ezip geçiyor üstelik

      Sil