23 Nisan 2015 Perşembe

ESSENCE DUDAK KALEMLERİ

Çok uygun fiyatlı dudak kalemlerimle karşınızdayım!
Essence markasına ait 3,75 TL’lik bu kalemler hem yumuşacık hem de kalıcılar. Çok kalıcılar diyemedim çünkü kullandığınız renge göre değişiyor, doğal olarak koyu renkliler dudakta daha uzun süre dayanıyor.

Ben toplamda 5 rengine sahibim. Gelin yakından inceleyelim.


1) 12 Wish me a Rose
12 Wish me a rose
Gül kurusuna dönük  bir pembe, tek başına ruj olarak kullanmayı da çok seviyorum.

2) 06 Satin Mauve
06 Satin mauve
 İşte tam bir gül kurusu rengi.

3) 05 Soft Berry
05 Soft berry
 Beyaz tenlilere çok yakışacak olan bir sütlü kahve rengi.

4) 07 Cute Pink
07 Cute pink
Adı kadar tatlı bir pembe. Bunu da ruj gibi kullanmayı çok seviyorum çünkü normalde kullanmayı sevmediğim fuşya-pembe rujların olabilecek en doğal tonu.

5) 10 Femme Fatale
10 Femme fatale
Tek kırmızı dudak kalemim. Çünkü kırmızı rujlara çok uzağım. Yine de elimin altında bulunmasında fayda var tabii. Belki bir gün yıldızımız barışır diye.

Gördüğünüz her Rossmann ve Gratis’e girip Essence standına yönelmeyi unutmayın! Biraz zor bulunuyorlar, şahsen ben asla tüm renkleri bir arada göremedim. Siz görürseniz kaçırmayın. İyi geceler.^^


2 yorum:

  1. 12-06 ve 07'yi sevdim. Sanırım bir ben kaldım Essence'in dudak kalemlerini kullanmayan ama inat ettim, elimdekiler bitmeden asla almayacağım yeni ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ben de aynı yolu izliyorum, bittikçe almak insanı daha mutlu ediyor gerçekten :)

      Sil