22 Nisan 2015 Çarşamba

ALLIK DİYETİM 2-Krem Allıklar

Yoğunluğum gereği verdiğim ufak aradan sonra yeni bir gece yazısıyla merhaba!
Bugün sizlere allık diyetimin diğer yarısını oluşturan krem allıklarımı göstereceğim. Toz allıklar yazımda da bahsettiğim gibi kendime 1 yıl allık almayı yasakladım.^^
Şimdi gelelim elimdeki krem allıklara.

Chanel-62 Presage
Chanel-65 Affinite
High end markalar arasında favorim olan Chanel, krem allık konusunda kesinlikle çok başarılı. Almadan önce de pek çok blogda okumuştum. Kendim kullanarak da deneyimlemiş oldum. Hem çok kalıcılar hem de çok az bir miktarı tüm yanaklara yetiyor. Ben iki tane rengine sahibim. Görselleri inceleyebilirsiniz.

Chanel-62 Presage
Chanel-65 Affinite



Bu kadar sıkı bir diyete girmişken acil durumlar için kurtarıcı renklerin bulunduğu bu palet olmazsa olmazdı.


 The Balm’ın ‘’how ‘bout them apples?’’ paletindeki allıklar, aynı zamanda ruj olarak da kullanılabiliyor. Kalıcılıkları çok iyi olmasa da gün içinde bir kez tazeleyerek rengarenk yanaklara kavuşabiliyorum.



Ve son olarak geldik benim göz bebeğim olan bir ürüne! Yves Saint Laurent Kiss&Blush 9 numara. 



Adından da anlaşıldığı gibi hem dudak hem de yanak için kullanılıyor. O kadar tatlı, kadifemsi bir dokusu var ki her gün çantamda taşıyorum. Ruj olarak yapısı gereği kalıcı değil ama allık olarak kullandığımda tazeleme ihtiyacı duymuyorum.



Hazır yaz yoldayken siz de krem allıklara yönelebilirsiniz. Ter ve sıcağa karşı daha dayanıklı olduklarını göreceksiniz. Bu arada önümüzdeki 2 günü bloğuma ayırdım. Bol bol yazı yayınlayacağımı şimdiden belirtmiş olayım. İyi geceler.^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder