26 Nisan 2015 Pazar

WET N WILD 8'Lİ PALETLER


Wet n Wild farlarımın son yazısıyla karşınızdayım.
Öncekilere de buradan ve buradan ulaşabilirsiniz. Bugün sizlere elimdeki 8’li paletleri göstereceğim.

1)Comfort Zone



 İlk olarak en popüler olanıyla başlayalım. Hakkında onlarca yazı yazıldı, videolar çekildi. Bana söyleyecek fazla söz kalmadı açıkçası. Yine de birkaç görselle sizlere göstermek isterim.





Görsellerden de de anlaşılacağı üzere ela-kahverengi ve yeşil gözlülere çok yakışacak renkler içeriyor. Ben bu paleti genel olarak sonbahar-kış aylarında kullanmayı tercih etsem de yaz akşamları için de çok başarılı makyajlar çıkarabilir.


Wet n wild farların  Mac farlara muadil gösterilen pek çok rengi olması da cezbedici özelliklerinden biri. İlerleyen zamanlarda kıyaslamalı olarak böyle bir yazıya da yer vereceğim.

2)Petal Pusher

Dibini gördüğüm nadir paletlerden. Bunu da katıldığım fantastik makyaj yarışmasına borçluyum. Bolca mor ve mavi renk kullandığım için bu palet de kurtarıcılarımdan biri olmuştu. Yine de belirteyim en alttaki rengin dibini görme nedenim çok güzel olması değil çok dökülmesiydi. Bir türlü göz kapağında tutamadığım için deli gibi kullanmıştım. Bu arada merak edenler için; yarışmada 2. olmuştum.^^


Genel olarak pigmentasyonu düşük bir palet. Bu tip renklere ekstra ihtiyacınız olmadığı müddetçe gidip alın demem.


3)Poster Child
Eğer benim gibi makyajla iç içeyseniz ve farklı şeyler denemeyi seviyorsanız capcanlı renkler içeren bir palet, elinizin altında bulunmalı. 

Benim de böyle paletlerim var ama biraz büyükler. Bu yüzden ufak boyutlu bir tane de edinmem gerekliydi. Poster Child yardımıma koştu. Evet, çok mükemmel renk vermiyor fakat acil durumlar için elimin altında bulunduruyorum.


Bu yazıyla da birlikte elimdeki tüm Wet n Wild farları sizlere göstermiş oldum. Bana kalırsa paletlerden tekli farlara gidildikçe pigmentasyon artıyor. Bu yüzden tekli farlarını daha çok sevdiğimi fark ettim. Siz de tercihlerinizi buna göre şekillendirebilirsiniz.

Wet n Wild 8’li paletlere Gratis’lerden 19.90 TL’ye ulaşabilirsiniz.






2 yorum: