3 Nisan 2015 Cuma

LE VOLUME DE CHANEL vs YSL VOLUME EFFET FAUX CILS

Herkese Merhaba!
Bugün sizlere bir aydan beri dönüşümlü olarak kullandığım iki pahalı maskaradan bahsedeceğim. Gerçekten verilen paraların değip değmeyeceğini kendimce deneyimleyip, sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim. Ayrıca 2 tane de uygun fiyatlı alternatif öneri bu yazının içinde sizi bekliyor.



Öncelikle severek kullanmaya devam edeceğim Le Volume de Chanel maskarayla başlayayım. Fark ettim ki bir maskarayı sevmem için kıllarının plastik ve ayrık ayrık yapıda olması gerekiyor. Nasıl tarif edilir bilemediğim için yakından fotoğrafını çektim. Bu yapıdaki kıllar sayesinde kirpiklerim tek tek taranabiliyor. Volume de Chanel’in de en sevdiğim yanlarından biri bu oldu.Çünkü kesinlikle bir maskarada en nefret ettiğim şey kirpikleri ayırmadan birbirine yapıştırması.


Her neyse. Ayrıntılara inecek olursak; alt kirpiklere sürerken çok zorlanıyorum. Hemencecik bulaşıveriyor. Bu yüzden alt kirpiklerime bunun yerine daha az bulaşma yapan elimdeki diğer maskaralardan kullandım. Çünkü sabahları gözaltlarıma bulaşmış maskarayı temizleyip, kapatıcımı yenilemeye asla vakit bulamıyorum. Son olarak bir de olumlu yön ekleyeyim; Kesinlikle topaklanma yapmadı! İster 2, ister 3 kat süreyim ciddi anlamda asla topaklanma yapmadı. Bir de fiyatı uygun olsa tadından yenmez. Ülkemizde tam emin olmamakla birlikte 110tl civarı diye biliyorum.

Le Volume de Chanel-10 Noir

*Siz de benim sevdiğim kıl yapısındaki maskaraları tercih ediyorsanız uygun fiyatlı bir de öneride bulunayım; Maybelline Rocket Volum' Express. İlk katta kirpikleri tek tek ayırıyor ama 2. katta topaklanma sorunuyla karşı karşıya kalıyorsunuz benden söylemesi. Yine de fiyatı sebebiyle denenebilir bir ürün.

Maybelline-Rocket Volume Express













Şimdi geldik beni üzen maskaraya; Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils. Benim için ciddi anlamda bir hayal kırıklığı oldu. Zaten yakından bakınca da görebilirsiniz, daha fırçadayken bile topaklanıyor kirpikte nasıl topaklanmasın? Yine YSL’in Babydoll adında bir maskarası var, onun çok beğeneni olduğunu biliyorum, sanırım ki kıl yapısı yüzünden. Tıpkı Chanel gibi plastik ve ayrık, bunu zoraki bitireyim bir de onu deneyeceğim. Tek bir maskara yüzünden YSL’e olan aşkım sönsün istemiyorum. Çünkü Effet Faux Cils gerçekten sınıfta kaldı. Üstelik numaralı lens kullanıcısı olduğumdan normalden bir tık fazla sulanan gözlerime dayanamadı. Waterproof değil belki ama bu kadar da kolay akma yapmasını beklemiyordum. İki şeyi beğendim yalnızca; kokusu ve ambalajı. Ama bunlar da karın doyurmuyor maalesef.^^



YSL-Volume Effet Faux Cils/1-High Density Black





*Eğer yine de nasıl bir maskara olduğunu merak ediyorsanız gidip de 100 küsür lira para vermeyin, onun yerine Maybelline Volum Express maskara alın. Yakından çekilmiş fotoğrafına bakınca ne kadar benzediklerini göreceksiniz. İkisini de kullandığım için söyleyebilirim ki uygulanış ve duruş açısından pek de bir farkları yok. İkisini de tekrar  almayacağım.




Maybelline-Volum' Express





Benim tecrübelerim ve görüşlerim böyle. Umarım içinizden bir kişinin de olsa işine yaramıştır. Tekrar görüşmek üzere,sevgiler.



4 yorum:

  1. merhaba canımm bir rimel hastası olarak yazını çok beğendim oldukça faydalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bunu duymak ne güzel:)

      Sil
  2. Hemmen bana ilk fotoda gözüken o harika mor ojenin markasını ve rengini söylemelisin! <3
    Yazı süper olmuş. maybelline rocket bende de var ve gerçekten güzel. Chanel Le Volume de alınacaklar listemde^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım^^ o mor olan da Pastel 82 olsa gerek:)

      Sil