27 Mart 2015 Cuma

HAFTASONU || Makyaj Çantamda Ne Var?


Herkese yeniden merhaba!

Hazır haftasonu gelmişken sizlere bol görselli bir yazı hazırladım. Cumartesi ve pazar günleri için ailemin yanına giderken götürdüğüm makyaj malzemelerim ve bakım ürünlerimi sizlere göstermek istedim.





Öncelikle makyaj çantamdan başlayayım. Bunu geçtiğimiz yaz büyük Victoria's Secret indiriminden almıştım. Kısa seyahatlere uygun, orta boyutlarda. Fiyatını hatırlamamakla birlikte sanırım şuan indirimsiz halde 130 tl civarında satılıyor. VS makyaj çantaları biraz tuzlu olmasına rağmen çok kaliteli ve kullanışlılar. Ayrıca bir tane çantaya atmalık boyuna ve bir tane de en büyük boyuna sahibim. Her 3'ünü de çok severek kullanıyorum.




Toplamda 3 bölmeye sahip ve 2 gözünün de şeffaf olması büyük kolaylık sağlıyor.


2 günlük bir çanta olduğu için malzemelerimi mümkün olduğu kadar minimal tutmaya çalıştım. Şimdi gelelim içindekileri karıştırmaya;



Çantanın en küçük bölmesine en temel malzemeleri koyuyorum. 



Watsons mini boy ıslak mendil, Gratis'te satılan Benri kare pamuklar ve Dirty Works cımbız sürekli yanımda.




Şeffaf gözlerden birine cilt bakım ürünlerini, diğerine de renkli kozmetikleri koyuyorum. Şimdi de ilk bölmeye göz atalım;



Ysl Youth Liberator serum; nemlendiricimin yetersiz kaldığı durumlarda devreye giriyor. Zaten anti-aging bir ürün olduğu için genç cildimi yormamak adına sürekli kullanmıyorum. Ama yüzümü kuru hissettiğim zamanlarda, bilhassa maske yaptıktan sonra oluşan gerginliği alması için cildime uyguluyorum. Yalnızca 2 damla yetiyor, bendeki küçük boyu olduğu için onu da çantama atıveriyorum.
Kiehl's avokadolu göz kremi, yoğun nem veren en sevdiğim kremlerden. Her gece mutlaka kullanıyorum.
Clinique moisture surge nemlendirici krem; aslında benim kullanmayı bıraktığım nemlendiricim. Instagramdan takip edenler bilirler, yetersiz kaldığını ve yeni nemlendirici aldığımı paylaşmıştım. Yine de içinde son 2-3 kullanımlık ürün kaldığı için ziyan etmek istemedim, serumum da yanımda olduğundan bunu da çantaya attım.



Cilt temizleyici olarak; Biotherm Biosource Temizleyici'yi 2 haftadır kullanıyorum. Yanıma almasam olmazdı.
Bioderma Sensibio H2O; devasa makyaj temizleme suyumu küçük bir şişeye aktarıp çantaya atmayı ihmal etmiyorum.


YSL SAHARIENNE parfüm ve Nivea Pearl&Beauty roll-on deodorant. 


Sıra geldi renkli kozmetiklere...


Rimmel London Scandaleyes-005 Nude; henüz 2 gün önce aldığım ten rengi göz kalemi. Gözlerimi daha iri ve aydınlık göstermek için kullanıyorum.
YSL-Dessin Du Regard Waterproof siyah göz kalemi; bana göre waterproof olmayan kalem. İlk zamanlar çok seviyordum ama artık bitsin diye kullanıyorum. Her sürdüğümde akma yapıyor. Bir daha almayacağım.
Ecotools Açılı eyeliner fırçası; siyah göz kalemini kirpik diplerime daha rahat sürmek için kullanıyorum.


YSL Volume Effet Faux Cils Maskara, Mac Brow Set Şeffaf Kaş Maskarası, The Balm Put a lid on it far bazı



Her gün mutlaka kullandığım Benefit Erase Paste corrector 3 numara, yeni aldığım uygun fiyatlı kapatıcı Rimmel London Wake me up concealer en açık Ivory rengi ve Mac 195 numaralı kapatıcı fırçam da benimle birlikte.



Göz altı kapatıcımı mutlaka sabitlerim aksi halde çizgilere dolar ve sinirlerim bozulur. Normalde yazısını şurada yazdığım Chanel toz pudrayı kullanıyorum fakat devasa bir ambalajı olduğu için çantaya atıp çıkamıyorum ne yazık ki. Ben de başka ince yapılı bir pudra olan Maybelline Affinitone'u seçtim. Özellikle çok açık bir renk yanıma aldım ki göz altlarımı biraz daha aydınlık göstersin.
Pudrayı uygulamak için RT Contour brush, bir de minik boy Clinique Superprimer  makyaj bazı...




En sevdiğim pratik makyaj ürünlerinden olan YSL Kiss&Blush 9 numara, bunu yanıma alınca ayrıca bir allık taşımaya da gerek kalmıyor. Detaylı yazısını yazmayı düşünüyorum.
Bu sene tanıştığım Clinique Chubby Stick rujlar, birçok rujumun pabucunu dama attı bile. Yanıma aldığım 01 Curviest Caramel.



Lip balmlar benim göz altı kapatıcılarından sonra en olmazsa olmazlarımdır. Oriflame markasından sahip olduğum tek ürün de bu Tender Care Protecting Balm(lar). -Lar dedim çünkü çok beğenip coconut ve gül aromalılarından da almıştım. Yine de en sevdiğim sade olanı. Anında dudaklarımı yumuşacık yapıyor.





Ve son olarak pırasa diye tabir edilen ince telli, düz saçlarımı yıpratmadan tarayan Tangle Teezer. Bu henüz Türkiye'ye yeni gelmiş olan, İngiliz marka dünyaca ünlü bir tarak. Bana da Türkiye'de yokken İngiltere'den hediye olarak getirildi. Siz de Sephora mağazalarından edinebilirsiniz. 50-60 tl gibi bir fiyatı olması lazım. Modeline göre değişiyor.


 Alışılmış taraklardan çok daha farklı bir tasarıma sahip. Saçlarım artık dökülmüyor vs. gibi pek çok abartı yorum okumuştum, o kadar da değil! Tabi ki de saç yapımla alakalı olan bir durumu özel tasarım bir tarağın değiştirecek hali yok. Ama saçlarımın taramaya bağlı yıpranmalarını azalttığı doğru. İlk kullandığımda da saçımı tarıyormuşum gibi bir his vermemişti zaten. Fakat kısa sürede alıştım, saçlarımı karıştığı anda daha kolay açıyor, çok da abartılacak bir tarafı yok. Ama ben yine de mecbur kalmadıkça başka tarak kullanmıyorum.




İşte benim haftasonlarında makyaj çantam bu şekilde. Umarım eğlenerek okumuşsunuzdur.Yeni bir yazıda görüşmek üzere,sevgiler.


6 yorum:

  1. Bu hayattaki en güvendiğim blogger.. You are amazing, my girl! :D

    YanıtlaSil
  2. çok çok tatlı bir çantaa <3 güzel seçimlerr

    YanıtlaSil
  3. Kielhs ı nerelerden temin edebiliriz 🙊 online satış var mı 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kiehls.com.tr 'den size en yakın mağazalara ulaşabilir ya da telefonla sipariş verebilirsiniz. Online yok diye biliyorum.

      Sil