1 Mart 2015 Pazar

YVES SAINT LAURENT/YOUTH LIBERATOR SERUM FONDÖTEN

                 Herkese merhaba!
     İlk yazımın en sevdiğim fondöten hakkında olmasını istedim. Hem ilk yazımın konusu hem de kozmetik dünyasının ilk serum fondöteni: Youth Liberator serum de teint. 





   Peki, nedir bu serum-fondöten olayı?
  Öncelikle şunu bilmeliyiz ki serumlar, nemlendiricilere kıyasla daha konsantre nem veren,onaran, gençlik vadeden ürünlerdir. Hangi marka ne kadar yerine getiriyor orası meçhul. Bu sadece genel bir iddia.
Youth liberator fondöten, pürüzsüz bir görünümün yanı sıra bakım yaptığını da iddia ediyor. Bu yüzden yapısı oldukça ince. Yüzümde kat kat bir görüntü oluşturmuyor. Zaten en sevdiğim yönü de bu. Unutmamalıyız ki fondötenler; yüzdeki tüm sorunları gizlemek için değil, gerekli bölgeler doğru şekilde lokal olarak  kapatıldıktan sonra yüzü renk bakımından eşitlemek için kullanılmalıdır. Yani kusurları örttükten sonra tek kat ince yapılı bir fondöten çok daha profesyonel bir görüntü sunacaktır.





 Bakım yapma olayına dönecek olursak, açıkçası ben inanmıyorum. Ekstra bir bakım yapıldığını hissetmedim. Sadece diğer fondötenler gibi cildi yormuyor.
Renk skalası bakımından; her cilt tonuna göre renk seçeneği var.Sıcak tonlular,soğuk tonlular vs. düşünülmüş. Ama çok çok beyaz tenliler belki sıkıntı yaşayabilirler. Neyse ki en açık BR 20 (Beige Rose) rengi benim tenimle örtüştü.

                                             Elimin sağ yarısında fondöten var,solunda yok

Kalıcılığına gelirsek; ister pudrayla sabitleyeyim, ister sürüp çıkayım, ister derste sürekli elimi yüzüme yaslayıp durayım…Hiçbir şekilde çıkmıyor. Ben temizleyene kadar tüm gün kalıyor. Böyle ince yapıda bir fondöten nasıl bu kadar kalıcı olabilir diyeceğim ama demiyorum. O kadar para veriyoruz olsun bir zahmet!
Çünkü gerçekten çok pahalı bir ürün. Kaliteli fondöten ortalamasının da üstünde. İlk çıktığında 170 tl idi. Sonra bir baktım 190 küsürlere fırlamış. Ben aldığımdaysa 205 tl’ydi.

Ama biliyorum ki içinizde benim gibi düşünenler var. ’Az ama öz’. Ne gerek var onlarca fondöten kullanmaya? Alt tarafı bir yıllık ömürleri var, sonrasında bozulan ürünleri cildinize sürmeyi mi tercih edeceksiniz?

Kısacası diyorum ki; eğer bu fondöten yüzünden sıkıntıya düşmeyecek bir bütçeniz varsa ve hakkını vererek kullanacaksanız, koşun ve alın! Tabi bu yorumları öznel olarak ve karma-yağlı cildimi göz önünde tutarak yaptım.Sizin cilt tipiniz farklıysa Boyner, Sephora, Tekin Acar gibi YSL ürünlerine ulaşabileceğiniz yerlerde cildinize uygulattırıp tüm gün test etmeniz daha iyi olur. Şahsen ben 2 kez test etmiştim.



Son olarak fondöteni uygulamayı en çok sevdiğim 3 fırçayı da gösteriyor ve yazımı bitiriyorum.



                                           RT-stippling brush          Mac-187         RT-buffing brush



*Diğer genel özellikler;
-Ürün anti-aging yani yaşlanma karşıtı
-Spf 20 güneş koruma faktörüne sahip
-30 ml,şık bir cam şişe tasarımı
-12 ay kullanım ömrü

                                   Yeni bir yazıda görüşmek üzere,sevgiyle kalın.














5 yorum:

  1. Tamamen hak veriyorum. Ayrıca işin içerisine cildimiz girdiği zaman para hesabı yapmamak gerek. :) Çünkü ne demişler "en değerli giysimiz, cildimiz!" :)

    YanıtlaSil
  2. Reyhaaan hayırlı olsuuun^^ Oooh ilk yazıdan itibaren takipteyim. Naçizane bi önerim var yanlış anlamazsan. Fotoğrafların çoook güzel ama oldukça küçük gözüküyo. Üzerini tıklayıp boyutunu çok büyük veya geniş yaparsan bence çok daha harika durur=)
    Serum fondöteni ben de ilk Perricone'da duymuştum. Hatta wishlistimdedir kendisi. Kesinlikle az ama öz olsun kısmına katılıyorum. Lakin fondötenlerde en büyük korkum komedon oluşturması:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim yanlış anlamayı bırak acemilik dönemlerimde bu tip yorumlar en büyük kurtarıcım olacaktır,genişteydiler en büyüğe aldım gerçekten çok daha güzel oldu :D Komedon konusuna gelince, ne yardan geçerim ne serden sözü burda devreye giriyor,insan problem oluşturmasınlar istiyor ama olmuyor tabi ki:( onlarca ürün kullanıyoruz her gün,birşeylerle de mücadele etmeliyiz diyor ve üşenmediğim zamanlarda yaptığım buhar banyosunu öneriyorum :D

      Sil
  3. Merhaba. Urunu merak ettim en yakin zamnda deneyecegim. Yalniz en acik renk bu dediniz de sormak istedim. Ben sari alt tonluyum. Sizin ten alt tonunuz ne? Yani br20 nin alt tonunu anlamak icin soruyorum..

    YanıtlaSil