3 Mart 2015 Salı

CHANEL POUDRE UNIVERSELLE LIBRE 20 Clair-Translucent 1

Herkese merhaba!
Bugün sizlerle elimdeki en kocaman pudrayı paylaşacağım. Makyaj eğitimi almaya başlamamla birlikte toz pudralar da hayatıma giriverdi. Önceden gözüme nedense daha profesyonel gelirlerdi ve de ağzıma burnuma kaçırmadan nasıl kullanacağımı bilemezdim.
Fakat kullandıkça anladım ki aslında makyajında pudraya yer ayıran herkesin rahatlıkla kullanabileceği ve compact pudralara kıyasla çok daha doğal görünüm veren ince yapılı ürünlermiş.

Aldığım günden itibaren her gün bu pudrayı kullanır oldum. Hem beklenilerimi karşıladı hem de devasa paketiyle gözümü doyurdu açıkçası. Birçok pahalı üründe yaşadığımız ‘kullanmaya kıyamama’ durumu bu paketle tarih oluyor. Doya doya kullanabileceğiniz 30 gramlık bu ürün uzun bir süre gidecektir.
Elimi sürdüğüm anda yumuşacık dokusunu hissedebiliyorum. Gerçekten incecik yapıda ve çoğumuzun korkulu rüyası olan pütür pütür ‘cakey’ görünümü riskini yerle bir ediyor. Gerek gözaltı kapatıcımı gerekse fondötenimi sabitlerken asla katman katman bir görüntüyle karşılaşmadım. Ayrıca içinde fotoğraflarda daha güzel çıkmayı sağlayan photo-reflective pigmentler bulunduğu için cildin fazla yağını emerken, donuk mat bir görüntü oluşturmak yerine sağlıklı bir ışıltı katıyor. Ancak bu ışıltı kelimesi sizi korkutmasın. İçinde sim,parlak parçacıklar vs. yok. Sadece doğal bir aydınlık katıyor.

Birkaç ay öncesine kadar cildim acayip yağlıydı, saat başı pudralayarak gezerdim. Fakat düzenli kullandığım temizleyiciler sayesinde artık eskisi kadar parlama sorunu yaşamıyorum. Makyajımı yapıp sabitledikten sonra gün içinde yalnızca T bölgemi bir kere pudralamam yetiyor. Yani ürün bende ekstra parlama yapmadı. Zaten artık ben de eskisi gibi tamamen mat görünüm yerine hafif ıslak bitişli makyajları daha çok beğeniyorum.

Ürünü kapağına bir miktar alıp, uygun fırçaları kullanarak uyguluyorum. Önce Real Techniques Contour Brush’la göz altlarımı sabitliyorum. Ardından RT Powder Brush’la tüm yüzüme uyguluyorum. Tabi her aşamada cildime sürmeden önce pudranın fazlasını kapağın kenarına bir iki kez fırçayı vurdurarak atmayı unutmuyorum.


Ayrıca bir kullanım tüyosu daha eklemek istiyorum; kendime ya da bir başkasına yoğun far uygulaması yapacaksam ve farların dökülerek kirli bir görüntü oluşturmasını istemiyorsam, gözaltlarına bu pudrayı boca edip, makyajı bitirdikten sonra dökülen far-pudra karışımını yelpaze bir fırçayla temizliyorum. Böylece ten makyajım da zarar görmemiş oluyor.

Kısacası ben bu pudrayı çok sevdim. Ve gözüm kapalı herkese tavsiye diyorum. Sadece eğer aşırı yağlı bir cildiniz varsa istediğiniz kadar matlaştıramayabileceğini göz önünde bulundurmanız lazım. Bu tip sorunlar için de üretilmiş pek çok markaya ait matlaştırıcı bazlar mevcut. Bu şekilde o problemden de kurtulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Ürünü Sephora,Debenhams,Sevil Parfümeri gibi Chanel markalı kozmetikleri bulabileceğiniz mağazalardan edinebilirsiniz.
Görüşmek üzere, sevgiyle kalın.

4 yorum:

  1. Resimler harika olmuuuuş:-*
    Ya bu pudra benim de hep aklımda. Cildimde parlama problemi yok ama ara sıra göz altı kapatıcımı sabitlemek istiyorum. Tabi sadece onun için de bu ürünü almak pek mantıklı gelmiyor, kendimi tutuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım:))
      Evet eğer sadece onun için alacaksan yüzyıllarca bitmeyebilir bıkarsın :D

      Sil
  2. Şey benim cildim de çok yağlı hangi cilt ürünlerini kullanıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygun fiyatlı olarak rimmel london stay matte,günlük hayatta ise mac prolongwear kullanıyorum,eskisi kadar yağlı olmasa da cildim burnum baya parlıyor,bir iki yenilemeyle yeterli oluyor ikisi de :)

      Sil