1 Temmuz 2015 Çarşamba

UYGUN FİYATLI ÜRÜN TAVSİYELERİM

Uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz. Bugün sizlerle 30 TL’nin altında en sevdiğim 10 ürünü paylaşacağım. 

1)Rimmel London Stay Matte Pudra


Uygun fiyatlı pudra denince akla gelen bir numara kesinlikle!



Karma-yağlı ciltliyseniz gün içinde uzun süre dayanıklı matlık sağlayan, incecik yapılı harika bir pudra. Tabii benim gibi T bölgeniz yağlanmaya biraz fazla müsaitse günde bir-iki defa tazelemeniz sizin için yeterli olacaktır.


En büyük avantajı da; transparan seçeneği olması.Böylece hangi renk tenime uyar diye düşünmek durumunda kalmıyorsunuz!

2)The Balm-Mary Lou Manizer Aydınlatıcı


Kendisi benim ilk highlighterım olur.Öyle ki ilk zamanlar yalnızca göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanırdım.Gel zaman,git zaman büyüdüm ve aydınlatıcılar nasıl kullanılır öğrendim.^^


Şimdi hemen her makyajımda elim buna gidiyor,dibini görmem yakındır.%50 indirimde de denk getirdiniz mi tadından yenmez.

3)Maybelline-Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner


Fırça kullanarak gel eyeliner sürme serüvenime 3 yıl önce Maybellinele başlamıştım. Her ne kadar şimdiki göz bebeğim Mac Fluidlinelar olsa da fiyat/performans açısından Maybelline de çok başarılı.


2 kavanoz siyah bitirdikten sonra koleksiyonumdan tamamen çıkarmaya kıyamadım, lazım olur diye lacivertini aldım ve severek kullanıyorum.

4)Maybelline Maskaralar
Bu başlığı genelledim çünkü her ne kadar elimde şuanda bir tane Maybelline rimel olsa da,bu markaya dair maskaraların çoğunun başarılı olduğunu biliyorum. Bendeki de ‘The Rocket Volum Express’.


Elimde çok maskara biriktiğinden bir süredir gidip almasam da ihtiyacı olan herkese öneriyorum.Benim top3’üm de şu şekilde; The Rocket, Falsies Black Drama,One by One satin black

5)Golden Rose Velvet Matte Rujlar


Ne desem bilemiyorum! O kadar güzeller ki tüm seriyi toplamak istiyorum.


Neyse ki kendimi tuttuğumdan henüz 3 tanesine sahibim.Ama ciddi anlamda kadifemsi dokuda,uzun süre kalıcı,mis gibi rujlar.

Yukarıdan aşağıya sırayla; 10, 16, 02
Fiyatları da indirimsiz 16 lira.Koşun ve alın başka birşey demiyorum.

6)Ecotools fırçalar
Makyajla iç içeyken fırçasız bir koleksiyon düşünülemez. Kaliteli,güzel fırçalarım olsun ama bütçemi de sarsmasın diyorsanız sizi Ecotools markasına yönlendiriyorum.


Elimde yalnız 3 tane olmasına rağmen sık tüylü olanlarını far karıştırmada, açılı eyeliner fırçasını da kaş doldurmada sürekli kullanıyorum.

7)Essence Dudak Kalemleri
Detaylı yazısını şurada yazdığım 3.75 liralık şirin kalemleri eklemesem olmazdı


Essence standlarında her ne kadar tüm renkleri bir arada bulmak imkansız olsa da elimde olmayan renklerine denk geldikçe sepete atıveriyorum.Pek çok high-end marka rujumla bile birebir uyuyorlar.

8)Wet n Wild-I’m getting sunburned palet


Instagram hesabımda (cutiemaccute) önerdiğim uygun fiyatlı,ışıl ışıl far paleti.Tozutma sorununu ve uyduruk ambalajını dert etmediğimiz sürece yaz boyu bize eşlik edebilecek bir ürün.Ayrıca elimdeki tüm wet n wild farları yazdığım yazılarımı da incelemeyi unutmayın.^^

9)The Balm-Put a lid on it far bazı
İlk yorumum şu olacak ki; inanılmaz bereketli. Bu gördüğünüz paketi bir yıldır kullanmama rağmen bitiremedim. Fakat artık ömrünü doldurduğu için vedalaşmak zorundayız.Neyse ki çekmecemde yedeği var.


Farın kalıcılığını arttırdığı gibi rengini de (bana göre) %30 daha yoğun vermesini sağlıyor. Ayrıca göz altıma da minicik kullanarak kapatıcımın çizgilere dolmasını en aza indirgiyorum.

10)Loreal-True Match kapatıcı
Uygun fiyatlı kapatıcılar arasında en başarılı olarak gördüğümü söyleyebilirim. Bir kere kalıcılığı çok iyi. Kapatıcılığı da orta seviyede. Ben zaten morluklarımı Benefit-Erase Paste ile nötrlediğim için ekstra yoğun kapatıcılık aramıyorum.


Ayrıca en açık rengi de beni bir hayli memnun bıraktı.Diğer uygun fiyatlı kapatıcılarda en açık renklerle dahi bir türlü anlaşamıyordum. Sonunda istediğim aydınlatıcı-kapatıcı rengini de bulmuş oldum.


Benim uygun fiyatlı favorilerim böyleydi. Umarım işinize yarar ve sizler de kullanıp memnun kalırsınız. Sevgiler. :)


7 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş.Önerileriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten epey bilgilendiric ve güzel bi yazı olmuş^^ :)
    eline sağlık kuzu. Kullandıklarıma kesinlikle katılıorujm düşüncelerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım çok sevindim:) ee zevkler yakın ne de olsaa^^

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş canım,emeğine sağlık :) Takip ettim hemen bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim:) geldim ben de koşa koşa^^

      Sil