31 Temmuz 2015 Cuma

UYGUN FİYATLI RUJLARIM

Herkese Merhaba!

Bugün sizlere uygun fiyatlı rujlarımdan bahsedeceğim.Şuanda elimde 8 tane var, zaman zaman sayıları değişmekle birlikte genelde en severek kullandıklarımı elimin altında tutuyorum.Onun haricinde anlaşamadıklarımı daha çok sevecek akrabalarıma,arkadaşlarıma vs. hediye ediyorum ki boşa gitmesin. :)



En çok sevdiğimden en az sevdiğime doğru sıralayayım dedim ama karar veremedim gerçekten.Hepsini aşağı yukarı aynı derece seviyorum.O yüzden günlük hayattaki kullanım sıklığıma göre sıraladım.

1)The Balm-Mai Billsbepaid


Bu rujun normal fiyatı uygun değil biliyorum,yine de Gratis indirimlerinde 19.90 civarına düştüğünden yazıya dahil ettim,zaten yazımdaki en yüksek fiyatlı ruj da bu.

Diş teli taktığımdan ötürü son 1,5 yıldır doğal duran ve iyi nemlendiren rujlara yöneldim.
Mai Billsbepaid de sürekli elimin altında olan,aynaya bakmadan sürdüğüm şeftaliyle bejin en güzel harmanlanmış hali.


Sürer sürmez dudaklarınız ferahlıyor,bunun nedeni de menthol içermesi.Özellikle yazın çok iyi geliyor doğrusu.^^
Kalıcılığı oldukça düşük ama ben sıkıldıkça lipbalm niyetine kullandığım için sorun etmiyorum.
Ayrıca sene içinde sevgili Gratis sosyal medya hesaplarında bu rujla ilgili yorumlarımın olduğu bir fotoğrafımı paylaşmıştı.O yüzden de yeri ayrı.Paylaşımın için teşekkürler Gratis.^^

2)Rimmel London Kate serisi-19


Bu rujun bendeki yeri çok ayrı; çünkü kendi kendime keşfettiğim bir muadil.^^


Çook sevdiğim,hatta dün snapchat videolarımda (beni snapchatten reyhanvemakyaj adıyla takip edebilirsiniz) gösterdiğim Chanel Mademoiselle rujuma çok benzetiyorum.


El üzerinde Chanel çok az daha kahvemsi görünse dudakta bu fark kesinlikle belli olmuyor.


Öyle ki ayna karşısına geçip dudaklarımın bir tarafına birini,öteki tarafına diğerini sürüp denedim.İnanın bana tıpatıp aynı duruyorlar.Hem de ışıltılarına kadar.Daha önce de Instagram üzerinden defalarca önerdim,alanlar da çok severek kullanıyor.Doğal gül kurusu tonlarını seviyorsanız bakın derim.

3)Golden Rose Velvet Matte-10

İşte benim Velvet Matte serisinden en sevdiğim renk!


İlk bakışta şeftali gibi görünse de farklı ışıklarda ‘aa yok ya pembe bu’ dedirtiyor.Aslında ikisini de içeriyor.


Hem de öyle güzel içeriyor ki ne soluk gösterecek kadar turuncu, ne de sırıtacak kadar pembe...
Bunu da son zamanlarda çok severek kullanıyorum.

4)Maybelline-162 Feel Pink


Pembe rujlar yazımda da bahsettiğim için ekstra birşey söylemeyeceğim.Yine favorilerimden.


5)Golden Rose-Velvet Matte 02


Velvet Matte serisinden elimde bıraktığım 2. ruj.10 numaraya kıyasla çok daha bariz bir pembe.


Ama asla tabiri caizse ‘cırtlak’ değil.Tellerimle bile kullanabileceğim bir ton olduğundan seviyorum.

6)Flormar-Pretty P311


Feel Pink’in daha şeker pembesi diyorum ben buna.


Hatta dudaktaki hali mat olmasa da Mac-Pink Plaid’i andırıyor.Ama ondan daha canlı durduğu bir gerçek.Pink Plaid’i kış aylarında sürmeyi tercih ederken,bunu 4 mevsim kullanıyorum.

7)Flormar-Deluxe Cashmere DC23


Üniversiteye ilk başladığım sene en çok kullandığım rujum.
O zamanlar tel takmadığımdan daha belirgin renkleri severek kullanıyordum tabii.^^
Her ne kadar şimdilerde tercih etmesem de hala saklıyorum.Dişlerim istediğim gibi olunca ilk süreceğim ruj olacak. :D


Ben bir ara bu seriye takmıştım.Sürekli gelip gidip renkleri inceliyordum.Kalıcılık açısından mat rujlar kadar olmasa da oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim.Hatta bir keresinde yaz tatilinde bir arkadaşıma sürmüştük.Denizde,yemekte vs. o kadar iyi dayandı ki adı ‘Reyhan’ın çıkmayan ruju’ olarak kaldı.^^
Pembe ve kırmızı arasında sıkışıp kalmış,vişne çürüğü tonlardan hoşlanıyorsanız bakın derim.

8)Rimmel London Kate serisi-113


Son olarak geldik benim işlevsel rujuma.


Gördüğünüz üzere ten rengine çok yakın,dudakları tamamen nötrleyecek bir ruj.Boş bir göz makyajıyla sizi ölüye çevirebilecek,doğru kullanımda ise çok farklı ve asil gösterecek bir ürün.Bu tip renkleri çok yoğun,bilhassa dramatik siyah smoke makyajlarda tercih edince çok iyi sonuçlar alıyorsunuz.Belki çalışmalarına başladığım Youtube kanalıma bu tip bir makyaj yüklerim ilerde.Henüz doğmamış kanalımın sinyallerini de vermiş olayım.^^

Yine uzun uzun yazdım.Umarım sıkılmadan sonuna dek gelmişsinizdir.Çok teşekkür ederim zaman ayırdığınız için.Sevgiler! :)


12 yorum:

  1. Gr Velvet Matte' ler 2 ve 10 bayılıyorum:) Ben pembeci olduğum için sıradaki hedef 14 numara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi internetten baktım güzel bir tercih gerçekten :) gittiğim hiç bir gratiste doğru düzgün tester bulamadığım için renklerden haberdar değilim ben de ^^ özgürce dokunup elleyip incelemek istiyorum nerdee o günler :D

      Sil
  2. Hepsi harika! Golden Rose rujlarinin renkleri en cok hosuma gidenler oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) evet onlar da benim son zamanlardaki favorim ^^

      Sil
  3. Çok güzel seçimler!Golden Rose Velvet Matte 02 ve Rimmel Kate 19 benimde favorilerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ favori olmayacak gibi değiller valla ikisi de harika :)

      Sil
  4. hepsi de çok güzel bir iki tanesini not aldım bulabilirsem alıcam mutlaka :D

    YanıtlaSil
  5. İlkini ben de çook severek kullanıyorum. 2. de tam benlik duruyor^^ Mutlaka bulursam almalıyım. Ooy oy şu diş tellerini bi çıkaraydık neler sürcez de... :p Golden rose velvet matte 3 numarayı da öneririm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlış bakıcam^^ evet en büyük hayallerim diş tellerinin çıkması üzerine kurulu :D

      Sil
  6. Fiyatlarını bilmiyorum ama renkleri süpermiş. Rujum bitsin. Buradan marka ve model araştırmasına gireceğim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil