9 Nisan 2015 Perşembe

En Sık Kullanılanlar

İyi geceler!
Son zamanlarda hemen hemen her gün kullandığım 10 ürünle karşınızdayım. Hadi hemen başlayalım.

The Balm-Put a lid on it
İlk olarak makyaja başlamadan 10 dakika önce uyguladığım far bazını sizlere göstereyim. Birçoğumuz Gratis’lerde yatıp kalktığımız için muhtemelen karşılaşmışsınızdır. The Balm-Put a lid on it, indirim zamanlarındaki uygun fiyatı ve başarılı performansıyla kalbimi çoktan fethetti. Benim asıl amacım gözaltlarıma da kullanarak, kapatıcımın çizgilere dolmasını önlemek.

Benefit-Erase Paste
Benim gibi kronik gözaltı morluklarına sahipseniz muhtemelen concealer ve correctorlarla aranız oldukça iyidir. Benefit’in Erase Paste adlı correctorı da morluklarımı ufacık bir miktarla silip süpürüyor. Bendeki rengi 3-deep.

Rimmel London-Wake me up concealer
Koyu renkteki correctorları kullanıp da renk eşitlememek olmaz. Gözaltlarımız turuncu gezecek değiliz.^^
Bu aralar en sık kullandığım kapatıcı da Rimmel London-Wake me up oldu. Kapatıcılığı vasat fakat Mac-Prolongwear,YSL Touche Eclat gibi daha yoğun ürünler kullanmaktan kuruyan gözaltlarıma en iyi bu geldi. Zaten Erase Paste morlukları yeterince gizlediği için üzerine örtücü bir kapatıcıya gerek kalmıyor. Tek kullanış amacım renk eşitlemek. En açık rengi 010-Ivory'yi kullanıyorum.


Chanel-Le Volume de Chanel
Ve şurada da bahsettiğim harika maskara Le Volume de Chanel.


Mac-Brow Set
Her ne kadar tarasam da düşük duran kaşlarım için sabitleyici bir ürün şart. Mac-Brow Set bu konuda uzun zamandır en büyük yardımcım. Öyle ki dışarı çıkmasam dahi mutlaka kullanıyorum.


Clinique Chubby Stick Intense-01 Curviest Caramel
Ve hiç bıkmadan, sıkılmadan kullandığım Clinique Chubby Stick Intense-01 Curviest Caramel. Harika nem veriyor. Doğal rengiyle de sürekli yanımda taşıdığım sür-çık ruju.


Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado
Bana kalırsa 20’li yaşların ilk dönemlerinden itibaren düzenli göz çevresi kremleri kullanma alışkanlığı edinilmeli. Ben de 20 yaşına girmeden bir hafta önce koşa koşa bu nemlendiriciyi almıştım. Yaşım gereği göz çevremi yormayıp nem verecek bir ürün olması benim için çok önemliydi. Kiehl’s avokadolu göz kremi de derdime derman oldu. Çok yorgun olduğumda aksatsam da hemen hemen her gece kullanıyorum.


Blistex-Lip Relief Cream
Şu yazımda bahsettim dudak nemlendiricisi göz bebeğim oldu bile. Blistex Lip Relief Cream.


Mac-Fix+
Geçtiğimiz günlerde küçük boyunu bitirip, büyüğünü aldığım Mac-Fix+ da sık kullanılanlarım arasında. Nemlendirici sürme fırsatı bulamadığım sabahlarda özellikle burnumun üzerindeki fazla pudralı görüntüyü silip süpürüyor. Sanırım en sık kullandığım işlevi bu. Ayrıca makyaj süngerleri ve fırçaları ıslatmam gerektiğinde de hep elimin altında.


Bioderma-Sensibio H2O
Son olarak bu kadar makyaj malzemesinin ardından bir temizleyici şart. Biorderma Sensibio H2O temizleme suyu hiç zorlanmadan tüm makyajımı temizliyor. Hiçbir tahriş, kızarıklık ya da kuruluk yapmıyor. Hassas ciltlere özel bir ürün olduğu için her cilt tipi rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum.


İşte favorim 10’lum böyleydi. Umarım severek okumuşsunuzdur. Tekrar görüşmek üzere.


2 yorum:

  1. süper post! Curviest Caramel cok güzel görünüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) evet bu aralar vazgeçemiyorum ^^

      Sil