25 Nisan 2015 Cumartesi

WET N WILD 3'LÜ PALETLER

Yeniden merhaba. Bugün sizlere elimdeki Wet N Wild 3’lü paletleri göstereceğim. Dün yayınladığım tekli farlara da buradan ulaşabilirsiniz.

1)Sweet As Candy

İlk olarak günlük hayata en uygun paletle başlayayım. Hem çok doğal renkler içeriyor hem de boyutu ve hafifliği sebebiyle çantanızda severek taşıyabileceğiniz bir palet.



 Aslında en altında iki minik aplikatör de bulunuyordu fakat ben kendi fırçalarımı taşıdığım için çıkardım.


İçinde hem yaz-kış, hem de gece-gündüz kullanılabilecek temel renkleri bulunduruyor. Ayrıca kolay karışan doğal farlar… Bu yüzden far makyajı yapmaya alışkın olmayanlara ya da yeni başlayanlara önereceğim uygun fiyatlı paletler arasında başı çekiyor

2)Silent Treament

Bu paletin içindeki renklerden yalnızca birini seviyorum. Hem de çok seviyorum. O da en alttaki eyelid rengi. 2 gün önce Instagram hesabımda paylaşınca da güzel tepkiler aldım. Epey farklı bir renk. İlk bakışta lila gibi görünse de içinde hem grilik var hem de bronzluk. 


Fotoğrafları flashsız, doğal ışıkta çektim. Başka ışık altında daha da farklı gözüküyor.
Diğer 2 rengi sevmememin nedenlerine gelecek olursam; en üstteki browbone rengi çok pigmentsiz. Fotoğraftaki gibi belli etmek için bile 2-3 kez sürdüm. Bir altındaki crease rengi ise çok da bir özelliği olmayan ışıltılı siyah.

3)I’m Getting Sunburned

 İşte en sevdiğim!
Bu yaz makyaj çantamdan ayırmayacağım bu paletin kafadan 2 rengi yaz gelsin diye bağırıyor. 


Özellikle en alttaki o ışıltılı turuncu pigment saçıyor resmen. Bronz tene de ayrı bir yakışacaktır eminim. Gölgeleme yapacak acı kahve rengi de bulunduğuna göre daha ne olsun? Siz de bu yaz bir tane edinin tamam mı?


Wet n wild 3’lü paletlere 14.5 TL’ye Gratis’lerden ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. renkler harika görünüyor! Wetn Wild farlarini bende denemek istiyorum, keske yakinlarimda satilsa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık her yere gratis açılıyor umarım siz de kavuşursunuz^^

      Sil
  2. Im getting sunburned u yazıyorum ben de bir kenara çok hoş o turuncumsu renk 😍

    YanıtlaSil