8 Temmuz 2015 Çarşamba

PEMBE RUJLAR

Yeniden Merhaba!

Bugün yaz için en sevdiğim pembe ruj önerilerimle sizlerleyim.Her ne kadar kışın pek elim gitmese de yazın vazgeçilmez oluyorlar.





1)Mac-Angel


Favori Mac ürünlerim yazımda da bahsettiğim üzere en sık kullandığım Mac rujum; Angel.


Yapısı itibariyle sür-çık olması işimi kolaylaştırıyor. Dudaklara kattığı belli belirsiz pembeliği seviyorum. Her türlü göz makyajına da yakıştığını düşünüyorum.

 2)Mac-Creme Cup


Angel’ın daha uçuk pembe versiyonu.


Angel kadar olmasa da yaz aylarında buna da çok sık elim gidiyor. Cremesheen yapıda olduğundan kalıcılığı az olsa da dokusunu çok seviyorum.^^

3)Maybelline-Feel Pink


Drugstore rujlarım arasında en sevdiklerimden! Ambalajı,yapısı,renginin güzelliği vs. markasını bilmesem hayatta demezdim 25 TL gibi bir fiyatı var diye.Çook kaliteli bir ruj, e bu durumda uygun fiyatlı olması da ekstra bir güzellik katıyor. 


Herkesin makyaj çantasında olması gereken tatlı bir pembe.Ben de yanımdan ayırmayıp,çıkarıp çıkarıp kullanmayı çok seviyorum.


 Hazır Gratis,Watsons peş peşe bir sürü yaz indirimine girerken faydalanıp edinmelisiniz.Ben de yarı fiyatına satın almıştım diye hatırlıyorum.Çok iyi! ^^


4)Clinique Chubby Stick Intense-06 Roomiest Rose


Çok hoş bir gül kurusu rengi. Hatta kırmızıya da çaldığından, o kadar iddialı olmayan ama yine de dudaklarda renklilik isteyenlere hitap edecek bir ruj.

(Fotoğrafta normalden biraz daha kırmızıya dönük çıkmış)
Chubby sticklerin nemlendirme özelliği de yüksek olduğundan yaz aylarında sık sık kullanıyorum.Öyle ki kışın lip balm niyetine sürdüğüm de olmuyor değildi.^^
Clinique’in internet sitesinde de çeşitli avantajları oluyor.Online alışveriş seven biriyseniz oradaki fırsatları da değerlendirebilirsiniz.

5)Yves Saint Laurent Rouge Volupte Perle-114 Sparkling Fuchsia

Ambalaj tasarımı açısından açık ara en beğendiğim rujlar Yves Saint Laurent markasına ait olanlar.Güzelliğini fotoğraflarda da görüyorsunuzdur zaten.^^


Bu ruj da her ne kadar ilk bakışta korkunç ‘cırtlak’ bir pembe gibi görünse de uygulandığında o kadar abartılı durmuyor.
Lipgloss gibi kaygan ve ince bir yapısı var.Ama aynı zamanda yapış yapış değil.Sanki dudağa lipbalm sürüyomuşsunuz gibi yumuşak bir his veriyor.  



Kışın tercih etmesem de yaz aylarında çok seviyorum.Zaten tatildeki makyaj anlayışım Maskara+Nemlendirici ruj olduğundan bu rengi nasıl kullanacağım derdi olmuyor.Ayrıca kokusu da harika.

6)Golden Rose Velvet Matte-02


Yeni favorim olan velvet matte rujlar arasında ilk sahip olduğum, aynı zamanda en popüler olanı da 02 numara.


Rengin güzelliğine bakınca da nedeni anlaşılıyor bana kalırsa. Şu yazımda da uygun fiyatlı favorilerim arasında paylaşmıştım.Bence bu yaz herkes bu rujdan almalı!

7)Yves Saint Laurent Babydoll Kiss&Blush-9 Numara


Geldik gerek bu yazı,gerek de makyaj koleksiyonum içindeki en nadide ürüne.^^
İsminden de anlaşılacağı gibi hem allık hem de ruj olarak kullanılan Kiss&Blush, şimdiye kadar enn sevdiğim makyaj ürünlerimden sanırım.
Hem yanınızda çok ürün taşımanıza gerek kalmıyor hem de kadifemsi fırçası sayesinde o kadar zevkli bir sürümü var ki, bayıla bayıla anlatmamam mümkün değil.
Ben küçükken annem rujlarını bazen yanaklarına da dokundurup allık gibi kullanırdı.O anılarımı hatırlatıyor bana.


 Fazla titiz biri değilseniz, dudağınıza sürdüğünüz ürünü yanağa kullanmama gibi bir takıntınız yoksa bunu çok seveceğinizi temin ederim.
Pek çok da renk seçeneği mevcut.ben Boyner’den almıştım,siz diğer renklerini de inceleyebilirsiniz.
Özellikle numarasını hatırlamadığım bir mercan rengi de vardı ki,bir yıldır hala aklımda.^^
Kullanamayacağım kadar çok ürün almamak adına kendimi tuttuğum için onu edinmedim ama içim gitmiyor desem yalan olur.Yine de bendeki rengini bir tık fazla sevdiğimden bunu tercih ettim.



İşte böyle,umarım yazımı beğenmişsinizdir. Uygun-orta-yüksek olmak üzere her fiyat aralığından ürün göstermek istedim.Yeni bir yazıda görüşmek üzere.Sevgiler. :)

2 yorum:

  1. 1 ve 6 numaralı rujlar burdan tam benlik gözüktü =) güzel bir yazı olmuş bu arada buarada bende bloğuma katılmanızı isterim http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tercih^^ teşekkür ederim takibe alıyorum hemen :)

      Sil