1 Mayıs 2015 Cuma

NİSAN ALIŞVERİŞİ//2015

Bol görselli bir alışveriş yazısıyla Merhaba!
Hiç uzatmadan başlıyorum. Her ay mutlaka Mac’e uğradığımı önceden de belirtmiştim. Nisan ayında da ilk uğradığım mağaza Mac oldu.

Mac Creme Cup Lipstick


En sevdiğim rujlar, dudaklara nem veren ve kalem kullanmaya gerek bırakmayan sür-çık rujları. Creme Cup da onlardan biri oldu benim için. Çok tatlı bir uçuk pembe.


Duo
Şimdiye kadar yalnız Mac’lerde satılan ama artık bildiğim kadarıyla Gratis ya da Watsons'larda daha uygun fiyata bulabileceğimiz bir kirpik yapıştırıcısı. 

Makyaj eğitimi alırken öğretmenim, bunun eskiden ameliyatlarda dahi kullanıldığını söylemişti. Kısacası tamamen zararsız. Şimdiye kadar kullandığım en iyi yapıştırıcı ve hiçbir şekilde kirpiklerinize zarar vermiyor. Herkese öneririm! (Fotoğraftaki transparan olanı. Kurudukça renksizleşiyor.)

Fix+
Mac’in en sevdiğim çok amaçlı ürünü. Hem nemlendirici, hem serinletici, hem pigmentleri tutması için sabitleyici vs. pek çok amaçla kullanıyorum. Her daim favorim.  

Mac-Coffee Göz kalemi

Mükemmel bir acı kahve göz kalemi, öyle ki alırken Mac’teki Mua bile renk tercihimi takdir etti.

                                                          
 Bu ay babam yurt dışına gitmişti, e haliyle bana da istediklerimi aldırmak düştü. Bu yüzden fiyat bölümünde TL cinsinden değil Euro cinsinden bulunuyorlar. Yazının sonunda ulaşabilirsiniz.



Toz allıklar yazımda da belirttiğim gibi alık dosyamın kapanışını çok istediğim 2 ürünle yapmak istedim. Hala kullanmaya fırsat bulamasam da çekmecelerimden bana göz kırpıyorlar. 

Chanel-Blush Camelia Rose
Dior-Rosy Glow

Chanel-Vendetta 
  Ayrıca yakın çekimini eklemeyi unuttuğum ve henüz kullanmadığım bir diğer ürün; Dior-Iconic Overcurl Maskara.

Urban Care Natural’s Tea Tree Oil Şampuan
 Geçen ayki alışveriş yazımda bahsettiğim şampuanı bu ay da aldım. Bayıla bayıla kullanıyorum.

Essence dudak kalemleri yazımı okumadıysanız buraya. 3 tanesini Nisan ayı başında Rossmann’da bulduğum gibi kaptım. 
Satin Mauve
Soft Berry
Cute Pink
 Sally Hansen-Mint Sorbet
Yaz ayları yaklaştıkça su yeşili ya da mint rengi denen ojeleri kullanmayı çok seviyorum. Kaliteli bir taneye ihtiyacım vardı.  

Dior-Bonheur
Dior ojeler daimi favorim! Eminim ki bir kez kullanan, kolay kolay diğer markaların ojelerini beğenmez. Her ne kadar bir ojeye 90 lira vermek tartışılır olsa da ben şimdiye kadar tek katta bu kadar örtücü olup hızlı kuruyan ve günlerce dayanan bir yapı görmedim. Bir kez de olsa şans verilmeli bence. 


Son olarak Elca alışverişimle de kapanışı yapalım. Bilmeyenler için kısaca bahsetmem gerekirse Elca; Clinique, Estee Lauder, Mac gibi çeşitli markaları ithal eden firma. Küçük mağazalarında da bilhassa koleksiyon ürünlerini mağazadakine kıyasla çok çok uygun fiyatla satıyorlar. Kozmetik outleti diyebiliriz. Tek dezavantajı gittiğinizde ne varsa onu alma imkanınız olması.

Benim aldıklarıma gelince;
Tercihimi tamamen Mac’ten yana kullandım.

 2 oje aldım. Adları soldan sağa; Queen’s Honour ve Saint Germain


 Gel eyelinerların soldan sağa adları; Nightshade ve Dark Majesty

  Göz kalemlerinden de üstteki mor olanın adı; Prunella, alttaki koyu yeşilinse; Tarnish.

 Bir yazının daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Bu ay geçen aya göre daha çok şey almış olsam da en azından artık ne isteyip istemediğimi biliyor ve ona göre hareket ediyorum. Mesela en az 1 yıl boyunca alışveriş yazılarımda allık göremeyeceksiniz. Bu tip diyetlerle kendimi kısıtlayıp, elimdekileri bitirme yoluna giriyorum. Umarım başarılı olabilirim. Tekrar görüşmek üzere. Sevgiler.

*Ürünlerin fiyatları
Mac Creme Cup Lipstick- 55 tl
Duo yapıştırıcı- 35 tl
Mac Fix+ 64 tl
Dior Rosy Glow-39 Euro
Chanel Camelia Rose-40 Euro
Dior Iconic mascara-30 Euro
Chanel Vendetta- 22 Euro
Essence dudak kalemleri(adet)-3.75 tl
Urban Care şampuan-14.90 tl
Sally Hansen oje-12.90 tl
Dior oje-89 tl
Elca fiyatları;
Kalemlerin adet fiyatı-12tl
Kırmızı oje-14tl
Pembe oje-11tl
Eyelinerların adet fiyatı-18 tl

9 yorum:

  1. Güle güle kullan, hepsi cok güzel! :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım ama en çok Dior allığın rengine bayıldım!! Chanel camelia rose un pigmentasyonu baya düşük bulunduğu için almaktan vazgeçmiştim. Sally ojenin duruşunu merakla bekliyorum^^ Hepsini güle güle kullan tatlım. Fiyatları bence ürünlerin fotosunun altına adının yanına yazarsan çok daha iyi olur;)
    Buarada kameranın markasını öğrenebilir miyiiiiiiiiiiiiiim?:)

    YanıtlaSil
  3. Tavsiyelerin için teşekkür ederim canım bir dahakine öyle yaparım ^^ sally hansenı da instagram da paylaşmıştım, kameram canon 1200D, fotoğraf konusunda hiç bilgisi olmayan amatörlere en uygun makina:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen baktım çok tatlış bi renkmiş ya^^
      Aaa canon 1200D hiç önerilmemişti hemen onu da inceleyeyim;)

      Sil
  4. harikaa bir alısveris olmus yaa bayıldım hepsineee gerçektten güle güle kullanın :) bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. mac in en çok rujlarına bayılıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de! Bir de şeffaf kaş jeli olmasa napardım bilmiyorum :)

      Sil