7 Nisan 2015 Salı

ALLIK DİYETİM - Toz Allıklar

Biten sınavlarımın ardından merhaba!

Instagram hesabımı takip ediyorsanız muhtemelen biliyorsunuzdur; artık belli kozmetik ürünlerini bitirme yolunda ilerlemeye çalışıyorum. Bu yazıda da size mevcut toz allıklarımdan(aslında presslenmiş allıklarımdan) bahsedeceğim. Bugün çok istediğim iki allığa da kavuştuktan sonra 1 yıl boyunca allık almamaya karar verdim. Göstereceklerim içinden de en sık kullandıklarımı seçip, onları bitirmeye çalışacağım. Fakat hangileri olduğuna henüz karar veremedim. İlerleyen zamanlarda güncellenmiş hallerini de sizinle paylaşacağım. Böylece sözümü  tutup tutmadığımı, bitirip bitiremeyeceğimi hep birlikte görmüş olacağız. 





İlk olarak koleksiyonumda en büyük yeri kaplayan The Balm allıklarla başlayalım. Her birini tek tek incelediğim yazıma buradan ulaşabilirsiniz.




Ve bu da elimdeki tek Mac allık Pink Swoon. Zevklerimin en çok uyuştuğunu düşündüğüm sevgili Görkem Karman’ın yazıları sayesinde edinmiştim. İyi ki de almışım çünkü satıştan kaldırıldı. En sık kullandığım inanılmaz doğal bir renk. Tam beyaz tenlilere göre. Fotoğraftaki üst üste 2-3 kez uygulanmış hali. Ancak rengini verebildi, aşırıya kaçma hatasını yapmak bu allıkla mümkün değil



 Sıradaki ürün özünde bir allık değil, aydınlatıcı. Ama ben allık olarak da kullandığım için bu yazıya eklemek istedim. Detaylı yazısını yazmayı düşündüğüm Bobbi Brown Shimmer Brick-Rose’u çok seviyorum.




Ve geldik allık diyetime başlama kararı aldırtan 2 güzelliğe. Babam yurtdışından bugün döndü ve siparişlerim arasında bu ikili de vardı tabii.






Biri; en sevdiğim markalar arasında zirvede oturan Chanel’in 2015 bahar koleksiyonuna ait, sınırlı sayıda üretilen Blush Camelia Rose. 3 gramlık minicik bir ürün. Ve diğer Chanel allıklara kıyasla daha pahalı. Yine de bundan sonra hakkını vererek kullanacağım için değer diye düşündüm. Bu güzel görüntüye kıyıp da nasıl kullanacağım işte orası muamma.





Diğeri de uzun zamandır aklımda olan Dior-Rosy Glow. Boyner standlarında bakıştığım allık artık avuçlarımda. Çok mutluyum!





Son olarak da bir setten çıkan Clinique-Sunset Glow ve öylesine aldığım Pastel-Lovely All in 1. İkisine de hiç dokunmadım. Öylece duruyorlar. Muhtemelen kullanmayacağım, bozulmayacak bir yerde saklamayı, daha sonra kullanmayı düşünüyorum. İki renk tonunda da açılmış allığım bulunuyor çünkü.

İşte böyle! Sırada krem allıklar, far paletleri, rujlar gibi birkaç kategori daha var. Ya da ruj olmayabilir, bilmiyorum. Çünkü Mac ruj kullanmak ve satın almak konusunda kendimi kısıtlayamıyorum. Yavaş yavaş o da olur umarım. Tekrar görüşmek üzere, sevgiler.






4 yorum:

  1. süper post! Görkemkarmanin tavsiyelerine bende cok kulak asiyorum, cünki begendigimiz ürün ve renkler genelde ayni oluyor :D Pink Swoon bende vardi zaten yillardir, hatta dün farkettim elimdeki tek pembe, süper bir allik! Peaches yoksa onuda cok tavsiye ederim, bende cok sevdim ve görkemkarmaninda cok sevdigi bir allik. Allik diyetine bende girecegim, nihayet kendime bir Mac Blush paleti yaptim ve seneler boyunca hic allik kullanmayan ben allik icin bukadar para harcadigima hala inanamiyorum,ama makyaj sevenler ve düzenli yapanlar icin cok normal bence, digerleri anlamaz zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Allıklarınızı güzel günlerde kullanmanızı dilerim:) Ben de kendime verdim artık bu sözü, umarım başarılı olabilirim.^^

      Sil