11 Mart 2015 Çarşamba

THE BALM ALLIKLAR

Yeniden Merhaba!

Bugünkü yazımda gerek ambalajlarıyla, gerek renk çeşitliliğiyle, gerekse indirim dönemindeki makul fiyatlarıyla birçoğumuzun kalbini fetheden The Balm allıklara yer vermek istedim. Tümüne sahip olmasam da birçoğuyla tanıştım. İlk kez  2 sene önce almıştım.

Önce genel olarak konuşmak istiyorum. The Balm farlarda karşımıza çıkan tozutma probleminin bu allıklarda olmaması güzel bir avantaj. Tabi ki sıfır tozutma değil bahsettiğim, olması gereken miktarda, allığı paketinden yanağa aktarınca büyük bir kayıp oluşturmayan cinsten. Öyle ki pigmentasyonları da yüksek olduğundan istediğiniz yoğunluğu elde etmek için pek çabalamanız gerekmiyor.




Ayrıca demin de bahsettiğim üzere renk skalaları oldukça geniş. Pembeden mürdüme, şeftaliden gül kurusuna  pek çok rengi bulmak mümkün. Standın önüne geçtiniz mi teninize ve göz zevkinize uygun bir renk bulmamanız imkansız. Gene de biraz daha kalıcı olmalarını isterdim. Pek çok blogda inanılmaz kalıcı oldukları yazsa da öyle bir yönlerini göremedim iki senedir. Sabah sürdüysem günün yarısında tazeleme ihtiyacı hissediyorum. Tüm gün ellerimi yüzüme değdirmezsem ve yaslanmadan ders dinlersem belki.  O zaman inanılmaz kalıcı olabilirler. Fakat bu büyük bir eksi değil, çünkü zaten toz ürünler. Tüm gün kalıcılık isterseniz krem allıklara yönelmelisiniz. (Chanel krem allıklar üzerine tanımam!) Son olarak boyutları 6,5-8,5 gram olduğu için doya doya kullanabilirsiniz. Hatta bitiremeyip çıldırabilirsiniz bile.
Şimdi gelelim tek tek renkleri incelemeye;





Şüphesiz ki hem en bilinen hem de ilk ve en çok sevdiğim  The Balm allığım. Altın ışıltılar içeren bir şeftali rengi. İlk bakışta çok iddialı görünse de uygulayınca öyle değil. Işıltıları bile belli belirsiz kalıyor. Özellikle yazın hafif bronzlaştığım zamanlarda elim bundan başkasına gitmiyor. 






Cabana Boy
Bu da kış favorim. Her ne kadar paketi kış mevsimine çok uzak olsa da böyle mor-mürdüm tonlarını en çok kışın kullanmayı seviyorum. Bembeyaz ten ve hafif bir göz makyajıyla acayip güzel oluyor. Böyle dedim diye esmerler alınmasın, en az beyaz tenliler kadar esmerlere de yakışacaktır. Zaten eğer esmerseniz pembe yanaklar istediğiniz zaman, mürdümlere yönelmeniz sizler için daha doğru bir tercih olacaktır.






Instain/Houndstooth
Üstteki iki ışıltılı renkten sonra mat bir pembe olarak karşımıza çıkıyor. Tam olarak pembe diyemem, zaten The Balm’ın kendi sitesinde de leylak rengi olarak geçiyor. Bunu da belirgin pembe yanaklar istediğim zamanlarda severek kullanıyorum.





Instain/Pinstripe
İşte bu da Instain serisindeki favorim. Gördüğünüz üzere yine bir mürdüm rengi. Cabana Boy’a çok benziyor. Pinstripe bir tık daha mor. Ve bir tık daha altın yansıma içeriyor. Aslında birinden birini almasaymışım olurmuş ama bir zamanlar hiç düşünmeden önüme gelen kozmetiği alırdım. Neyse ki o günler geride kaldı.





Instain/Swiss Dot
Swiss Dot da tam bir mat şeftali. Makyaj koleksiyonlarının olmazsa olmazı, fazla söze gerek yok yani.





Instain/Toile
Son olarak koleksiyonumda gerilerde kalmış olan ve varlığını bu yazıyı yazarken hatırladığım Toile. Hatta şuan gözüme o kadar güzel gözüktü ki yarın ilk işim makyajıma bu allığı eklemek olacak. Zaten  böyle tatlı bir ‘pembemsi mercan’ rengine haksızlık etmek istemem.



The Balm allıklara Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Güncel fiyatlarını bilmemekle birlikte indirimsiz 30-35 tl civarıydı diye hatırlıyorum. Başka bir yazıda görüşmek üzere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder