15 Şubat 2016 Pazartesi

Washi Tapelerle Kolay 5 Fikir



Bugün sizlerle washi tapeler ve renkli bantlarla yapılabileceğiniz 5 kolay süslemeyi paylaşacağım.
Yazının sonunda Youtube kanalımdaki ilgili videoya da ulaşabilirsiniz.^^


1) Askı Kaplama

 








 Dolabınızdaki askılar renk renk,desen desen olsun ister misiniz? O zaman alın elinize bantları ve kaplamaya başlayın. Ben metal kısmıyla uyum göstermesi için gümüş tonlarında bir bant kullandım.

2)Kalemlik,Mumluk,Vazo vs Süsleme

Sade olan ne varsa alıyoruz,renk renk bantları doluyoruz ve evimizi,mutfağımızı,çalışma odamızı renklendiriyoruz.Ben tercihimi kalem delisi biri olarak kalemliklerden yana kullandım.




3) Şarj aleti,priz vb. süsleme

Hem hangi adaptörün neye ait olduğunu karıştırmamak hem de hoş bir görüntü yaratmak için basit ama etkili bir çözüm.




4) Çerçeve,Magnet vs süsleme

                                                                         Fotoğrafları ya da varsa benim gibi çerçeveli magnetleri süslemek eğlenceli bir fikir,hem de çok kolay!                                                           Yurt odamda fotoğraf,çerçeve vs asabilseydim asıl onlar üzerinde göstermek isterdim ama maalesef şartlar buna elverdi.^^


5) Tealight Süsleme

Renek renk,desen desen mumlar içinizi açıyor değil mi? Fakat oldukça yüksek fiyatlara satılabilmeleri gibi bir durum söz konusu.Buna da en güzel çözüm; bütçenizi sarsmayacak tealightları süslemek olabilir mi acaba? Bence olur.^^



Umarım bu fikirleri beğenmişsinizdir.Yazımın videoya dökülmüş versiyonunu da izlemeyi unutmayın.Keyifli Seyirler! ^^






3 yorum:

  1. a inanmıyoorum ne kadar güzel fikirler hepsini deneyeceğim :) bende bloğa beklerim

    YanıtlaSil
  2. hello dear sir/madam
    I read your blog Washi Tapelerle Kolay 5 Fikirfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    Packers And Movers Bangalore
    Packers And Movers Chennai
    Packers And Movers Bangalore
    Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil